Website vernieuwen BROODopMAAT

De bakker keek niet meer op zijn website. Hoog tijd voor een nieuwe look.
Website vernieuwen Wave Content voor bakkerij

Een simpele website, met aansprekende teksten en beeld. En een bestelformulier voor zijn worstenbroodjes. Dat wilde deze bakker in Tilburg.

In de aanloop van de finale van ‘Brabants  lekkerste worstenbroodje’ wilde BROODopMAAT een goed visitekaartje. Maar om een run op zijn broodjes te voorkomen, wilde hij niet bovenaan komen in zoekmachines. “Het bakken moet wel leuk blijven!”

Normaal optimaliseer ik websites voor Google en andere zoekmachines, zodat mijn klanten goed gevonden worden. Maar als je wilt dat ze jouw bedrijf niet vinden op het Internet, dan kan dat natuurlijk ook. En als ze je dan toch vinden, of je wijst ze op jouw website, dan heb je er wel een om trots op te zijn! 

Studeren was mooi!

Ik studeerde online communicatietrends en mediatechnologieën: hoe deze snel veranderen en de interne en externe communicatie van bedrijven en organisaties beïnvloeden. 

We analyseerden nieuwe communicatiemiddelen en zetten onze bevindingen om in advies voor optimaal gebruik. 

De studie richtte zich op de belangrijke aspecten van interpersoonlijke- en groepscommunicatie: hoe teams communiceren, beslissingen nemen en omgaan met conflicten. 

We onderzochten manieren om het imago van een organisatie te verbeteren, gebruiksvriendelijke websites te maken en om te gaan met gesprekken in de sociale media.

Deze website gebruikt cookies | This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.

Maak een impact

Laat me weten wat ik voor jou kan doen. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!

Fill in your question or request, leave your contact details, and I will get back to you as soon as possible. I am looking forward to hearing from you!

Logo Wave Content stacked